Välkommen till Hälsohuset

Glädje. Respekt. Tillsammans.

Här hittar du allt du behöver för att komma igång med din träning. Vi erbjuder aktiviteter i simhall, sporthall, spegelsal, spinsal och gym. På Hälsohuset slår vi ett extra slag för våra värdeord: Glädje, Respekt, Tillsammans.

Här kan du se alla öppettider. För storhelger och röda dagar, se fliken Öppettider helgdagar.

Varmt välkommen med din fråga.

Aktuellt

• Vi vill informera er om att det kommer att pågå ett renoveringsarbete i simhallen. Detta på grund av att en vattenskada uppstått och därför behöver yttertak och en del av fasaden bytas ut. Renoveringen räknas vara klar till midsommar. Detta kommer inte att påverka öppettiderna i simhallen utan vi har öppet som vanligt. På grund av renoveringsarbetet är parkeringen just nu begränsad. Om parkeringen är full hänvisar vi till kringliggande parkeringar vid Särsta torg, CIK eller skolan mittemot Hälsohuset efter klockan 17.
  • På onsdagar, mellan vecka 6 och 14 kl. 19:10-20:45, kommer vi i samarbete med Region Uppsala att hålla en simkurs för vuxna. Därmed kommer det finnas färre motionsbanor att använda under denna tiden.
  • Under vecka 11 har vi simskola i simhallen måndag till fredag klockan 16.40-18.30.

Missa inte

Ny prislista från 1 mars 2024

Klicka här för att se de nya priserna och läsa mer.

Gruppträning

Trött på gymmet? Du har väl inte missat att vi har 29 gruppträningspass i veckan, alla med olika inriktning! Kom och testa med oss!

Simskola

Här kan du läsa om våra olika simskolegrupper samt se kommande anmälningsdatum, tider och priser för simskolan.