Instruktion för bokning av pass

Du kan logga in och boka pass här på webbplatsen eller via vår app. För att boka gruppträning via app:
Ladda hem appen "Go Active!" där du laddar hem appar. Anläggningsid: 117700.
Användarnamn: din mailadress.
Lösenord: de 6 första siffrorna i ditt personnummer.

Regler för att boka pass

• Vi öppnar bokningen en vecka innan, 15 minuter efter passets sluttid.
  • Vi stänger bokningen 5 minuter innan passet. Därefter blir det drop in på lediga platser
  • Vi stoppar avbokningar 2 timmar innan passet.
  • Automatisk avbokning av kunder som inte har kommit 5 minuter innan passet börjar. Därefter släpps platserna till drop in. Så kom i god tid till passet.
  • Vid missad avbokning eller för sen avbokning ges en varning. Vid tre varningar genereras en bokningsspärr. För att öppna upp bokningsspärren debiteras en avgift på 110 kronor.
  • För att delta på pass måste du vara på plats innan passet påbörjats.

Står du som reserv och det blir återbud på en plats flyttas du automatiskt upp en plats.

Inbokning från reservplatser stängs 2 timmar innan passet.

Blir du erbjuden en fast plats meddelas detta på din e-mail som är registrerad hos oss.

Det är du som kund som har ansvaret för bevakningen av detta och även ansvaret att boka av om du får förhinder.

Endast kortinnehavare och med giltig aktivitet på Hälsohuset kan boka/avboka sig via Bokningsappen.

Har du inget träningskort på Hälsohuset kan du ringa och boka in dig som gäst.

Kontakta oss på tel 018-34 77 30

Kom ihåg!

• Boka av ditt gruppträningspass minst 2 timmar innan passet börjar.
  • Kom minst 5 minuter innan passet börjar.
  • Du måste vara på plats i salen innan passet börjar för att kunna delta.

Sidan uppdaterades: 18 mars 2024