Kontakta oss via Kontaktcenter eller nyttja våra e-tjänster

Passbeskrivning

Här hittar du beskrivningar av alla våra pass.

Aerobic:

Klassiska aerobicsteg sätts ihop till en hel koreografi som genomförs till peppande musik. Back to basics! Aerobics består av så kallade block där varje block innehåller olika steg och stegkombinationer. Dessa lägger man sedan ihop till en härlig koreografi.

Basträning:

Passar för nybörjare och seniorer. Vi tränar kondition, balans och stryka. Utan hopp.

Bål/Mage:

Med fokus att få med bål och mage jobbar vi i olika övningar i intervallform.

Cirkelfys:

Stationsträning där du tränar styrka, kondition och rörlighet för hela kroppen.

Core:

I intervallform tränar vi mage och rygg.

Mamma, barn:

Styrka och muskelaktivering anpassat för nyblivna mammor, här är din bebis välkommen att följa med.

Spin tabata:

Korta intervaller.

Spin klättring:

Spincykling med fokus på pulshöjande klättring i olika längder.

Spin intervall:

Fokus på intervaller i olika längd.

Spincykling:

Konditionsträning på stationära cyklar till medryckande musik. Med hjälp av vår Activioutrustning kan du träna pulsbaserat.

Step Up:

Förkoreograferat glädjerikt konditionspass på step up bräda.

Step up basic/styrka:

Enklare stegkombinationer på step up bräda. Avslutas med styrka.

Styrka:

Ett muskelpass med skivstänger och hantlar.

Vattengympa:

Styrka, rörlighet- och konditionsträning i vatten. Skonsamt för dina leder.

Yinyoga:

Yinyoga kännetecknas av passiva positioner med en lätt, mjuk stretch, utförda i stillhet och medveten närvaro. Varje position hålls i minst 3-5 minuter vilket ger oss tid att även lugna sinnet. I yinyogan vill vi komma åt kroppens fascia och bindväv, istället för musklerna.

Yogafusion:

Yogaträning anpassat efter dina förutsättningar och behov. Fokus på dynamisk rörlighetm, styrka och synkroniserad andning.

Sidan uppdaterades: 14 november 2023